Καταιγισμός πληροφοριών που προκαλεί συσσώρευση στοιχείων που δεν είναι δυνατόν να τις επεξεργασθεί και να τις αξιολογήσει το ανθρώπινο μυαλό. Επιπλέον ζούμε σε μια Κοινωνία και σε μια εποχή της υπερβολής. Υπερβολή σε αγαθά, αλλά υπερβολή και στην αίσθηση της έλλειψης.


Ζούμε σε ένα κάκιστο φαινόμενο κοινωνικού, οικονομικού ιμπρεσιονισμού. Θύματα, κυρίως, της υπερβολικής εμπορευματοποίησης (μερκαντιλισμού) των πάντων. Παθητική δέκτες των προκλητικών διαφημίσεων. Ο άνθρωπος έχασε την ισορροπημένη ταυτότητά του. Χάθηκε το μέτρο, η χρυσή αναλογία.

Η συνέχεια ΕΔΩ! 

Δημήτρης Κ. Μπάκας 

 

Βίας ο Πριηνεύς: Άκουγε πολλά, μίλα την ώρα που πρέπει.

Θαλής o Μιλήσιος: Καλύτερα να σε φθονούν παρά να σε λυπούνται.

Κλεόβουλος ο Λίνδιος: Το μέτρο είναι άριστο.

Περίανδρος ο Κορίνθιος: Οι ηδονές είναι θνητές, οι αρετές αθάνατες.

Πιττακός ο Μυτιληναίος: Με την ανάγκη δεν τα βάζουν ούτε οι θεοί.

Σωκράτης: Εν οίδα ότι ουδέν οίδα. Ουδείς εκών κακός.

Θουκυδίδης: Δύο τα εναντιότατα ευβουλία είναι, τάχος τε και οργήν.

Πλάτων: Άγνοια, η ρίζα και ο μίσχος όλου του κακού. 

Αριστοτέλης: Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων.