Καταιγισμός πληροφοριών που προκαλεί συσσώρευση στοιχείων που δεν είναι δυνατόν να τις επεξεργασθεί και να τις αξιολογήσει το ανθρώπινο μυαλό. Επιπλέον ζούμε σε μια Κοινωνία και σε μια εποχή της υπερβολής. Υπερβολή σε αγαθά, αλλά υπερβολή και στην αίσθηση της έλλειψης.
Ζούμε σε ένα κάκιστο φαινόμενο κοινωνικού, οικονομικού ιμπρεσιονισμού. Θύματα, κυρίως, της υπερβολικής εμπορευματοποίησης (μερκαντιλισμού) των πάντων. Παθητική δέκτες των προκλητικών διαφημίσεων. Ο άνθρωπος έχασε την ισορροπημένη ταυτότητά του. Χάθηκε το μέτρο, η χρυσή αναλογία.